A' COLLECTION PHOTOS apopseiskynigon A.K.

A' COLLECTION PHOTOS apopseiskynigon A.K.











Α.Κ. ΣΥΛΛΟΓΗ Λαγού ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΛΑΓΟΚΥΝΗΓΟΥΣ











AA-12 ΕΝΑ ΟΠΛΟ ΠΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΓΓΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ (ΛΑΘΡΟΘΗΡΩΝ)

AA-12 ΕΝΑ ΟΠΛΟ ΠΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΓΓΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ (ΛΑΘΡΟΘΗΡΩΝ)









Σχέδιο νόμου για τα δεσποζόμενα και τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς και την προστασία των ζώων από την εκμετάλλευση ή τη χρησιμοποίηση με κερδοσκοπικό σκοπό


Σχέδιο νόμου για τα δεσποζόμενα και τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς και την προστασία των ζώων από την εκμετάλλευση ή τη χρησιμοποίηση με κερδοσκοπικό σκοπό

 
Ένας διαδυκτιακός φίλος Μίλτος Φακιώλας είχε κάνει μια επισήμανση (ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ δεσποζόμενα και τα αδέσποτα ζώα) και νομίζω λόγω που εμείς οι κυνηγοί έχουμε τους συντρόφους μας τα σκυλιά μας και όχι μόνο τον ανάρτησα στο μπλοκ για ενημέρωση όποιος κυνηγός θέλει ας τον διαβάσει και να πληροφορήσει τους συναδέλφους του για ότι έχει ενδιαφέρον.

 
 

Άδειες Κυνηγίου.



Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα που έγινε και κοινωνική διότι άλλαξε πολλά δεδομένα για τους πολίτες αυτής της χώρας, κτύπησε σίγουρα και τους κυνηγούς.

Πολλοί συνάδελφοι που το χόμπι τους και η ανάγκη τους ώστε να σπάσουν την ρουτίνα της καθημερινότητας είναι το κυνήγι, έχουν σίγουρα περιορίσει τις εξόδους και πολλά άλλα πράγματα, και μάλιστα ξέρω και μερικούς που δεν έχουν χρήματα για Άδεια Κυνηγίου διότι έχουν μεγαλύτερες ανάγκες να αντιμετωπίσουν.

Σε αυτήν την περίπτωση μερικοί που έχουν την δυνατότητα κάπου κοντά να πάνε, ρισκάρουν για καμιά ντουφέκια, και ας ελπίσουμε ότι δεν θα έχουν την ατυχία να τους εντοπίσουν, και αν γίνει αυτό ας τους δούναι οι αρχές επιεικώς, αν κατά το παρελθόν ήταν εντάξει.

Σε τελική ανάλυση αυτοί είναι απειροελάχιστοι σε σχέση με τους Λαθροθήρες που στο παρελθών και στο μέλλον θα υπάρχουν.

Οι Άδειες Κυνηγίου είναι σαν ένα δίπλωμα για τον κυνηγό, και στο Κράτος επιφέρει αρκετά έσοδα, που αυτό δεν προσφέρει κάτι ανταποδοτικό, αλλά μας εκμεταλλεύεται και από πάνω! παρόλο που στην οικονομία βοηθάμε με έμμεσο τρόπο, εργάζονται για εμάς επιχειρήσεις για εξοπλισμούς, η Επαρχία από τις μετακινήσεις μας, αναλώσιμα όπως είναι τα φυσίκκια, και τόσα άλλα επίσης επιχειρήσεις που ασχολούνται με ζώα, εκτροφεία και ζωοτροφές, κτηνιατροι και τοσα που δεν θα εφτανε η σελιδα να γράφω!

Επιπλέον οι Κυνηγετικοί σύλλογοι και οι Ομοσπονδίες με την βοήθεια πολλών από εμάς έχουν πρωτοβουλίες να φροντίζουν πολλά οικολογικά θέματα και αναπληρώσεις Πανίδας και Χλωρίδας και φύλαξη τους, όσο μπορούν βέβαια.

Όταν αρχίζει το Κυνήγι γιατί μειώνονται οι πυρκαγιές; διότι περιφρουρούμε την αγάπη μας! που είναι η Φύση, και εκτός περιόδου κυνηγίου πολλοί κυνηγοί εθελοντικά βοηθάνε στην κατάσταση.

Τέλος θέλω να πω ότι οι Άδειες Κυνηγίου έχουν όλα αυτά τα αποτελέσματα που είναι πολλά από αυτά θετικά, και ας το λάβουν υπ΄οψει τους όλες οι Πολιτικές δυνάμεις και να προσπαθήσουν να είναι με το μέρος μας για το καλό της Ελλάδος!

Α.Κ. Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2014

Περι ΚΥΝΗΓΙΟΥ μια αποψη απο αλλο ΜΠΛΟΚ

Περι ΚΥΝΗΓΙΟΥ μια αποψει απο αλλο ΜΠΛΟΚ
Όπως έγραψα και στην γούνα τα ίδια ισχύουν και συμβαίνουν στο κυνήγι, το έχουν παρεξηγήσει μερικοί στο ίδιο μοτίβο όπως με την γούνα, άδικα νομίζω και πάλι, η μόνη διαφορά είναι εδώ ότι υπάρχει και δίκιο αν το κοιτάξεις από μια άλλη σκοπιά, του λογικού μεν αλλά ανημέρωτου σκόπιμα πολίτη. Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι οι κυνηγοί , αλλά οι λαθροθήρες και μερικοί κυνηγοί χωρίς παιδεία και κυνηγητική συνείδηση.
Για τους λαθροθήρες έχω να πω είναι σχεδόν πάντα χαμηλού πνευματικού επιπέδου, γι αυτό εύκολα εξηγείτε, το πως και γιατί δεν έχουν συνείδηση αυτό που κάνουν. Όμως οι νόμιμα οργανωμένοι κυνηγοί δεν έχουν καμιά σχέση με αυτούς, Π.Χ. αν ένας χωρίς δίπλωμα κλέψει ένα φορτηγό και τρακάρει τρία οχήματα σε μια στραβοτιμονιά θα τον πούμε φορτηγατζή και έτσι φταίνε όλοι οι φορτηγατζήδες; Το ίδιο είναι και με τους κυνηγούς και τους λαθροθήρες, δεν πρέπει όλα να τα παίρνουμε σβάρνα. Στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, οικονομικά για την φύση σαν αντιστάθμισμα προσφέρουν πάρα πολλά, ενώ αντίθετα όλοι εμείς η σημερινή κοινωνία όχι μόνο δεν προσφέρουμε αλλά κάνουμε τρομερές καταστροφές, με την ρύπανση τον εργοστάσιων και οχημάτων τις πυρκαγιές για εκμετάλλευση, η απαίσια χρήση φυτοφαρμάκων, και η ανεξέλεγκτη άντληση υλικών της Γης μας , που της ανήκουν. Το κυνήγι ήταν για τον άντρα άνθρωπο αναγκαίο για την επιβίωση του, και αυτό νομίζω το ένστικτο βιολογικά υπάρχει μέσα του από τότε που δημιουργήθηκε έως σήμερα, αλλά μερικοί θέλουν να αποφεύγουν την αλήθεια, γιατί νομίζουν έτσι ότι θα ξεφύγουν από την πραγματικότητα ότι είμαστε άγριοι, και ας μου απαντήσουν πιο είναι το πιο άγριο Oν αυτό του παρελθόντος με τα αγρία ένστικτα, η σημερινή κοινωνία τον Η/Υ και της TV; Λοιπόν εγώ νομίζω αυτά που είναι πατροπαράδοτα πρέπει να τα διατηρούμε όσο γίνεται αναλλοίωτα, μόνο που με τα πολλά σημερινά μέσα που έχουμε να τα παρακολουθούμε έτσι ώστε να γίνονται σωστά, και να τα δίνουμε στους επόμενους, αν μπορούμε ακόμη και πιο βελτιωμένα. Έχουμε παραδείγματα μερικών εξελιγμένων κρατών που το κατάφεραν, έτσι ώστε να μην χάσει ο άνθρωπος την φυσική του υπόσταση, και αυτοί που δεν έχουν σαν απασχόληση το κυνήγι, να απολαμβάνουν την φύση με συναίνεση και όχι έχθρα με τους κυνηγούς ώστε να είναι μαζί ένα τείχος ενάντια στους λαθροθήρες και όλα τα άλλα προβλήματα που υπάρχουν.




APORT-ΑΠΟΡΤΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΥΝΗΓΙ

APORT-ΑΠΟΡΤΑΡΙΣΜΑΤΑ   ΚΥΝΗΓΙ
Πολύ φίλοι εδώ μπορεί να δούνε
κάποια δικιά τους στιγμή με τον
φίλο τους και κατ’ επέκταση το
εργαλείο τους τον <σκύλο> τους
να μεγαλουργεί στην τελική φάση
του αποτελέσματος του κυνηγίου
που είναι ένα καλό (aport).

ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Η ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
ΚΥΝΗΓΟΙ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΟ
ΣΤΗΝ
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ






ΟΡΑΣΗ ΑΚΟΗ ΑΝΑΠΝΟΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΤΙΚΗ

Στοχασμός ενός κυνηγού.
ΟΡΑΣΗ   ΑΚΟΗ  ΑΝΑΠΝΟΗ  ΕΛΕΥΘΕΡΗ  ΚΑΙ  ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΤΙΚΗ

Είμαι  ψηλά  σε  ένα  λόφο  της  υπαίθρου  την  ματιά  μου  και  την  ακοή  μου
δεν  την  εμποδίζει  τίποτα  τεχνικό,  είναι  πολύ  όμορφη  η  φύση  από  εδώ
επάνω  αληθινή.  Αχ!  τι  είναι  αυτό!  σαν  μια  σαΐτα  που  σχίζει  τον  ορίζοντα;
Είναι  ένα  γεράκι  που  πετά  πιο  ψηλά  από  το  μέρος  που  είμαι  και  σφυρίζει
με  τον  χαρακτηριστικό  του  τρόπο,  σίγουρα  τον  ορίζοντα  τον  εστιάζει  σε
μεγαλύτερη  διάσταση  και  λεπτομέρεια,  πραγματικά  το  ζηλεύω  αυτό  το
εξαίσιο  πλάσμα  της  φύσης,  επειδή  είναι  ελεύθερο  να  πετά παντού και όποτε
θέλει,  να  βλέπει ,  να σφυρίζει,  και  να  αναπνέει  οξυγόνο  αμόλυντο,  αλλά  και
την  ταχύτητα  του,  το  πλανιάρισμά  του, που αυτά δεν  γίνονται  με κανένα  τεχνικό βοήθημα  αλλά   μόνο με  ότι  το  προίκισε  η  φύση!