Επ΄ αυτοφώρω λήψη με ΒΙΝΤΕΟ κόψιμο δένδρων για κάψιμο η εμπόριο



Τα δέντρα δίνουν Ζωή σε εσένα και τα παιδιά σου, όταν κόβεις ένα Δένδρο κόβεις Ζωή από εσένα και τα παιδιά σου!!!


Σήμερα που πήγα Κυνήγι επίτηδες πήρα μαζί μου την φωτογραφική μηχανή διότι έχω βαρεθεί να κάνω παρατήρηση σε αυτούς που κόβουν τα δέντρα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ αυθαίρετα για ζέσταμα η εμπόριο όπως το ΒΙΝΤΕΟ ντοκουμέντο
που έβγαλα .
Προχτές πάλι δεν είχα μαζί μου την μηχανή ήταν άλλος και στην παρατήρηση μου ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπε με θράσος και να με καταγγείλεις δεν υπάρχει νόμος που να μου κάνει κάτι.
Με αυτό το ανάλγητο κράτος και τους πολίτες χωρίς οικολογική ευαισθησία δυστυχώς όλα τα δάση θα γίνουν «ΠΥΡΑ».
 Έτσι δεν γίνετε και με τα αυθαίρετα!
Πάντως αυτόν τον τόπο δεν τον καταπάτησε κανείς ξένος εχθρός όσο ο ίδιος ο ΕΛΛΗΝΑΣ!
Συνάδερφοι όπως πάμε θα βλέπουμε το κυνήγι από φωτογραφίες αν δεν κάνουμε κάτι έστω από λίγο ο καθένας μας μια παρατήρηση έστω! στους ανεύθυνους κρατικούς λειτουργούς η τους δράστες της καταστροφής.

Διαδώστε το αν συμφωνείται. Α.Κ. Απόψεις Κυνηγών.



Δεν υπάρχουν σχόλια: