ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΥΝΗΓΙΟΥ 2011 ΣΧΟΛΙΟ Α.Κ.


ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΥΝΗΓΙΟΥ 2011 ΣΧΟΛΙΟ Α.Κ.

 
Είμαστε στην τελευταία εβδομάδα του 2011 και θα κάνω ένα περιληπτικό σχολιασμό για την μισή τελευταία κυνηγητική περίοδο του 2010 και την μισή του 2011 δηλαδή όλο το 2011 μια που την επόμενη εβδομάδα αρχίζει το 2012 που εύχομαι όλα να πάνε καλά!
Αν αναλογιστούμε οι περισσότεροι από τις πληροφορίες που έχω την χρονιά που πέρασε το 2011 ήταν κακό εκτός από πολύ λίγες  τυχερές εξορμήσεις οι άλλες βγήκαν ζούφιες και με πολλές απογοητεύσεις και λίγο πολύ όλοι οι κυνηγοί ξέρουμε το γιατί.
Είναι τα περιβαλλοντικά προβλήματα που έχουν αλλάξει τις καιρικές συνθήκες οι πυρκαγιές οι καταπατήσεις άγριων βιοτόπων και οι λαθροθήρες που λόγω κρίσης αυξάνονται και τέλος πολλές αδικαιολόγητες απαγορεύσεις.
Και ρωτάω με όλα αυτά πως θα πάει το κυνήγι καλά;
Θα μου πεις σαν κοινωνία έχουμε τόσα προβλήματα το κυνήγι θα κοιτάξουμε ναι αλά αν αφήσουμε και αυτό το αρχέγονο ένστικτο στην άκρη τι θα μείνει από τον άνθρωπο η ρομποτοποίηση;
Γιαυτο εμείς που το υποστηρίζουμε και αυτό αν γίνετε με το όσο δυνατό και σωστό τρόπο να το μεταδώσουμε στις νέες γενιές σε συνδυασμό με περιβαλλοντικές ευαισθησίες θα αποτρέψουμε την ρομποτοποίηση που αυτή έχει δημιουργήσει τόσα πολλά προβλήματα ξέρω πολλούς κυνηγούς που έχουν τις ίδιες απόψεις και το προσπαθούν ατομικά και μέσα από τους φορείς τους.
Η κρίση ας μην μας κάνει να πάψουμε να παλεύουμε για το κυνήγι και την ομορφιά του που την βιώνουμε όταν βγαίνουμε στην Φύση.
Για σας συνάδελφοι και εύχομαι καλά κυνήγια για το 2012!

Α.Κ. Απόψεις Κυνηγών
Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2011
*ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ*

Ένα σοβαρό θέμα που κανένας υπεύθυνος αυτού του τόπου δεν δίνει σημασία.

Ένα σοβαρό θέμα που κανένας υπεύθυνος αυτού του τόπου δεν δίνει σημασία.

Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται οι φωτογραφίες αυτές είναι σε ένα μέρος της ΑΘΗΝΑΣ όχι σε οδοιπορικό πάνω από 200 μέτρα και πολύ λιγότερα από την πραγματικότητα.

Το παράδοξο είναι ότι οι παραβάσεις το γράφουν επάνω τιμωρούνται και οι παραβάτες έχουν και ονόματα και τηλέφωνα αλλά όπως πάντα αντί να τιμωρούνται όλοι αυτοί παραδειγματικά που δημιουργούν πρόβλημα στην κυκλοφορία και στην περιουσία του κράτους ( ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ )!

Αυτή σημειωτέον η κατάσταση δεν είναι τωρινή η διαφορά είναι ότι τώρα είναι χειρότερα.


ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ;

ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΣΥΧΗ ΠΙΑ!

ΕΔΩ ΤΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΕΙΝΑΙ (ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ ) ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΓΡΙΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΜΙΑ ΜΑΝΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.

ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΣΤΟ ΟΤΕ ΑΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΕΤΣΙ ΒΡΟΜΙΚΑ ΘΑ ΤΑ ΑΦΗΝΑΝ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!

Ελευθεροτυπία - Σκοτώνουν οι πινακίδες

Αγριογούρουνα παγιδευμένα σε αρδευτικό κανάλι παλεύουν για τη ζωή τους


Αγριογούρουνα παγιδευμένα σε αρδευτικό κανάλι παλεύουν για τη ζωή τους
Ένα μεγάλο κοπάδι αγριογούρουνων, μεταξύ των οποίων βρίσκονται και μωρά, αποπροσανατολίστηκε και αφού διέσχισε το όρος Βερτίσκο, βρέθηκε στα πεδινά και κατέληξε μέσα σε μεγάλο αρδευτικό κανάλι, μεταξύ Δημητριτσίου και Βέργης στο δήμο Βισαλτίας.
Για τη διάσωση των αγριογούρουνων έσπευσαν κλιμάκια της πυροσβεστικής υπηρεσίας Σερρών και Νιγρίτας, υπάλληλοι του δασαρχείου, κάτοικοι της περιοχής και μέλη του Φιλοζωικού Ομίλου, οι οποίοι κατέβαλλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες να σώσουν τα άγρια ζώα.
Παρά τις ύστατες προσπάθειες διάσωσής τους με αυτοσχέδια κλουβιά, μέχρι στιγμής έχουν διασωθεί 15 περίπου αγριογούρουνα με τα μικρά τους, ενώ έχουν πνιγεί πολλά.
Μέχρι στιγμής, στα νερά του καναλιού που είναι ύψους περίπου 2 μέτρων, παλεύουν να σωθούν δεκαπέντε περίπου αγριογούρουνα.
Σύμφωνα με καταγγελίες της πρόεδρου του Φιλοζωικού Ομίλου Σερρών, Ζωής Κοντού, "τα αγριογούρουνα κατέληξαν στο αρδευτικό κανάλι, όταν (τρομαγμένα από τους κυνηγούς)(πολλές φορές αντικυνηγοι χωρίς να είναι αλήθεια προβοκάρουνε έτσι τους κυνηγούς ανεύθυνα, δεν ξέρω για το συγκεκριμένο αλλά το έφερα σαν παράδειγμα), έχασαν τον προσανατολισμό τους."
Το γεγονος παντος όπως και να είναι είναι θλιβερο πραγματικα! Α.Κ.

Δεύτερο πυρηνικό εργοστάσιο με έκρηξη το 2011 τώρα στη Γαλλία με θύματα.

Άλλο ένα πυρηνικό εργοστάσιο με έκρηξη το 2011 τώρα στη Γαλλία με θύματα.



Αν γράφω κάθε φορά και μια οικολογική καταστροφή που γίνετε από την κοινωνία μας που λέγετε πολιτισμένη και τεχνολογικά προχωρημένη αυτή η κοινωνία αν αναλογισθεί την καταστροφή που κάνει στο περιβάλλον θα καταλάβει ότι οι κυνηγοί στο όλο πρόβλημα δεν έχουν ούτε μια τρίχα εύθηνη και με τα αντισταθμιστικά. ποσά που δίνουμε και αυτή η ευθύνη δεν υπάρχει πια!
*********************************************
Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και δεκάδες τραυματίστηκαν, μετά από έκρηξη σε πυρηνικό σταθμό στη νότια Γαλλία. Κίνδυνος διαρροής ενέργειας. Αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις
Ένας κλίβανος εξερράγη στις 11: 45 τοπική ώρα, στον πυρηνικό σταθμό της Μαρκούλ, στη νότια Γαλλία, δημιουργώντας κίνδυνο διαρροής ραδιενέργειας.
Από την έκρηξη, ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και πολλοί τραυματίστηκαν, ένας εκ των οποίων πολύ σοβαρά.
Το εργοστάσιο βρίσκεται στην περιοχή Γκαρντ. Πρόκειται για μεγάλη ατομική εγκατάσταση και στον αντιδραστήρα που βρίσκεται εντός του παράγεται το ραδιενεργό υλικό Τρίτιο. To BBC κάνει λόγο για κίνδυνο διαρροής
Στην περιοχή έχουν σπεύσει ισχυρές δυνάμεις της πυροσβεστικής.
Τις πληροφορίες επιβεβαιώνουν η πυροσβεστική υπηρεσία και η νομαρχία της Νιμ, ενώ αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις.

ΑΠΟΓΡΑΦΗ 2011 ( by – apopseiskynigon.a.k.blogspot.com

ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ 2011

ΠΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΚΙΝΟ ΓΙΑ link
Μειωμένος κατά 146.407 άτομα, σε σχέση με το 2001, είναι σήμερα ο πληθυσμός της χώρας μας. Από το 2001 μέχρι και φέτος οι κάτοικοι μειώθηκαν κατά 146.407 άτομα. Oπως προέκυψε από την απογραφή του πληθυσμού που πραγματοποιήθηκε από την Ελληνική Στατιστική Αρχή το διάστημα 10 έως 24 Μαΐου 2011, ο μόνιμος πληθυσμός της Ελλάδας  Δημογραφία της Ελλάδας - Βικιπαίδεια ανέρχεται σε 10.787.690 άτομα, εκ των οποίων 5.303.690 άνδρες
 (το 49,2% του συνόλου) και 5.484.000 (50,8%). Στην απογραφή του 2001
ο πληθυσμός της χώρας (μόνιμοι κάτοικοι) είχε καταμετρηθεί σε 10.934.097 άτομα.
Από τη φετινή απογραφή προέκυψε πως το ένα τρίτο του πληθυσμού (ή 3.812.230 άτομα) διαμένει στην Περιφέρεια Αττικής. Σε επίπεδο δήμων πολυπληθέστερος είναι ο Δήμος Αθηναίων με 655.780 μόνιμους κατοίκους.
 Στον αντίποδα στον Δήμο Γαύδου Δημαρχείο Γαύδου απεγράφησαν 150 άτομα.
Οι δήμοι με τη μεγαλύτερη πληθυσμιακή πυκνότητα (μόνιμοι κάτοικοι ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο) είναι οι Δήμοι Καλλιθέας (21.067,6) και Ν. Σμύρνης (20.740,6) και με τη μικρότερη οι Δήμοι Πρεσπών Δήμος Πρεσπών (3,05)
 και Ζαγορίου (3,78). Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία (τα τελικά θα είναι έτοιμα εντός του 2012) που ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή Οι μόνιμοι κάτοικοι ανέρχονται σε 10.787.690.
Στην Αττική έχει συγκεντρωθεί το 35,34% του πληθυσμού της χώρας. Οι μόνιμοι κάτοικοι του λεκανοπεδίου ανέρχονται σε 3.812.330 άτομα, εκ των οποίων 1.842.680 ή ποσοστό 48,3% είναι άνδρες και 1.969.650 ή ποσοστό
 51,7% είναι γυναίκες.
Ο μεγαλύτερος δήμος στην Αττική είναι ο Δήμος Αθηναίων με 655.780 μόνιμους κατοίκους και ακολουθούν ο Δήμος Περιστερίου με 138.920, ο Δήμος Αχαρνών με 107.500 κατοίκους, ο Δήμος Νίκαιας - Αγ. Ι. Ρέντη με 105.230 κατοίκους και ο Δήμος Καλλιθέας  με 100.050 κατοίκους.
Στην Κεντρική Μακεδονία κατοικεί μόνιμα το 17,38% του πληθυσμού της χώρας ή συνολικά 1.874.590 άτομα. Στον Δήμος Θεσσαλονίκης
 καταγράφηκαν 322.240 μόνιμοι κάτοικοι.
Στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη κατοικεί το 5,62% του πληθυσμού ή 606.170 κάτοικοι.
Στη Δυτική Μακεδονία καταγράφηκαν 282.120 μόνιμοι κάτοικοι ή το 2,62% της χώρας, με την Κοζάνη να μετράει 70.420 κατοίκους.
Στην Ηπειρο ζει το 3,12% του συνολικού πληθυσμού της χώρας ή 336.650 άτομα. Στον μεγαλύτερο δήμο των Ιωαννίνων Νομός Ιωαννίνων μετρήθηκαν 111.740 μόνιμοι κάτοικοι.
Το 6,31% του πληθυσμού ή 680.190 άτομα κατοικούν μόνιμα στη Δυτική Ελλάδα. Στην Πάτρα μένουν 214.580 κάτοικοι.
Στη Στερεά Ελλάδα καταγράφηκαν 546.870 μόνιμοι κάτοικοι ή το 5,07% του συνολικού πληθυσμού της χώρας, με τη Χαλκίδα να έχει 102.420 μόνιμους κατοίκους.
Στην Κρήτη έχει συγκεντρωθεί το 5,76% του συνολικού πληθυσμού της χώρας. Οι μόνιμοι κάτοικοι της Κρήτης ανέρχονται σε 621.340, εκ των οποίων οι 304.270 είναι μόνιμοι κάτοικοι του Δήμος Ηρακλείου
Σε 730.730 μετρήθηκαν οι μόνιμοι κάτοικοι στη Θεσσαλία, εκ των οποίων οι 163.380 μένουν στη Λάρισα.
Το 5,39% του συνολικού πληθυσμού της χώρας ή 581.980 άτομα κατοικούν μόνιμα στην Πελοπόννησο. Στην Καλαμάτα μετρήθηκαν 70.130 άτομα.



Καταδύσεις από τα βράχια της λίμνης Βουλιαγμένης (A.K.

Καταδύσεις από τα βράχια της λίμνης 
Βουλιαγμένης




Έγινε μια εκδήλωση  από γνωστή εταιρία στην λίμνη της Βουλιαγμένης την Κυριακή 22/5/2011 με εντυπωσιακές καταδύσεις από τα βράχια της λίμνης Βουλιαγμένης αξίζει να δείτε το VIDEO


Αδήλωτα Κυνηγετικά Όπλα νέα παράταση έως την 30/11.2011(A.K.

Αδήλωτα Κυνηγετικά Όπλα νέα παράταση έως την 30/11.2011
Διάβασε εδώ έχει ενδιαφέρον



Έληξε στις 23/12/2009 η τελευταία προθεσμία (ΦΕΚ.Α.263-23/12/2008, άρθρο 44, παρ.3) για τη δήλωση των όπλων που ήταν εντελώς αδήλωτα ή είχαν το παλαιό Δελτίο Κατοχής από Δασαρχείο.
Δόθηκε νέα παράταση ισχύος των Αδειών Κατοχής Κυνηγετικών Όπλων (ΑΚΚΟ) έως 30/11/2011. Η παράταση αφορά τα κυνηγετικά όπλα που έχουν ήδη ΑΚΚΟ η οποία έχει λήξει ή πρόκειται να λήξει πριν από τις 30/11/2011.
Η σχετική απόφαση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, 6700/3-835809-27/1/2010, δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ: 129-B-9/2/2010 και αναφέρει:
Παρατείνεται μέχρι 30.11.2011 η διάρκεια ισχύος των Αδειών Κατοχής Κυνηγετικών Όπλων, που έληξαν ή λήγουν μέχρι την ημερομηνία αυτή.
Σημειώστε ότι τα παλαιά Δελτία Κατοχής των Δασαρχείων που δεν χρειάζονταν ποτέ ανανέωση, καταργήθηκαν με το νόμο 2168/1993 και αντικαταστάθηκαν από τις ΑΚΚΟ οι οποίες έχουν διάρκεια 10 έτη, εκδίδονται από την Αστυνομία και χρειάζονται ανανέωση λίγο πριν λήξει η 10ετία. Αν ξεπεραστεί η ημερομηνία λήξης της ΑΚΚΟ, δεν υπάρχει δυνατότητα ανανέωσης, σύμφωνα με την παρούσα (βλακώδη!) νομοθεσία. Το λογικό θα ήταν να υπάρχει συνεχής δυνατότητα ανανέωσης με την επιβολή ανάλογου προστίμου. Βέβαια, τα τελευταία χρόνια εκδίδονται σχεδόν συνεχείς παρατάσεις ισχύος των ΑΚΚΟ από το αρμόδιο υπουργείο.
Κυνηγετικό όπλο χωρίς ΑΚΚΟ ή με ληγμένη ΑΚΚΟ θεωρείται παρανόμως κατεχόμενο και επισύρει κυρώσεις, ακόμα και κατάσχεση του όπλου καθώς και των υπολοίπων όπλων που τυχόν κατέχουμε, αν το θελήσει το Αστυνομικό τμήμα.
Όσοι έχετε κάποιο όπλο που ξεχάσατε να ανανεώσετε την ΑΚΚΟ του, να γνωρίζετε ότι πλέον (μετά την σχετική απόφαση του ΥΠΠ) η ΑΚΚΟ ισχύει μέχρι 30/11/2011 ανεξαρτήτως αν η ημερομηνία λήξης που αναγράφει είναι προγενέστερη. Όμως, προσοχή, μην το αφήσετε πάλι για την τελευταία στιγμή και το ξεχάσετε γιατί δεν καθόλου βέβαιο ότι θα δοθεί και νέα παράταση!!
Όσοι έχετε κάποιο παλιό όπλο με Δελτίο Δασαρχείου ή κάποιο εντελώς αδήλωτο όπλο, λαδώστε το καλά και ασφαλίστε το όσο καλύτερα μπορείτε αναμένοντας αν και πότε θα δοθεί πάλι η σχετική περίοδος χάριτος για τη δήλωσή τους στην Αστυνομία.
Εννοείται ότι δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η μεταφορά και ακόμα περισσότερο οποιαδήποτε χρήση όπλου χωρίς έγκυρη ΑΚΚΟ. Τονίζεται ότι το Δελτίο Κατοχής του Δασαρχείου δεν έχει πλέον καμία νομική ισχύ. Αν όμως το έχετε, φυλάξτε το γιατί αποτελεί πρόσθετο δικαιολογητικό για τη δήλωση του όπλου στην Αστυνομία (αν και όταν ξαναδοθεί παράταση για τη δήλωση τέτοιων όπλων), διαφορετικά πρέπει να κάνετε υπεύθυνη δήλωση για την προέλευση+κατοχή του όπλου.