Επί την ευκαιρία που από κυνήγι είναι κενή η περίοδος κάνω από απρόοπτα περιστατικά μερικά ΒΙΝΤΕΟ πολύ ερασιτεχνικά και επί την ευκαιρία όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά αν δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις ευκρίνειας.
Η αλήθεια για τα Κυνήγια μας!
Τα κυνήγια μας όπως τα βλέπουμε
στις φωτογραφίες, νομίζω ότι οραματιζόμαστε την στιγμή, εκείνη που θα τα δούμε και
πραγματικά, στο μέρος που πάμε να τα βρούμε, πράγμα που είναι πολύ δύσκολο και επίπονο,
(Το ευρύ κοινό και οι αντικυνηγοι αυτό
δεν το ξέρουν και νομίζοντας ότι τα βρίσκουμε τα κυνήγια στο δρόμο) αλλά καμιά
φορά πραγματοποιείτε το όραμα μας, σπάνια βέβαια, αλλά εκείνη την στιγμή είναι η
ευτυχία του κυνηγού, που ικανοποιεί το αρχέγονο ένστικτο που του προίκισε η φύση
σαν ανδρικό φύλο που είναι! Τα αλλά που λένε κάποιοι με ετικέτα οικολόγοι είναι
για κατανάλωση στα ΜΜΕ, αλλά στην ουσία είναι αντικυνηγοι, διότι οικολόγοι είμαστε
όλοι οι κυνηγοί και γενικός όλοι οι απλοί άνθρωποι, δεν έχει κανένας το προνόμιο
λόγω ετικέτας να κάνει τον ξύπνιο, από τέτοιους μπουκτισαμε, και αυτό που θέλουν
όλοι αυτοί να μας κάνουν ROMBOT δεν θα τους περάσει!
Α.Κ. Παρασκευή, 1 Ιανουαρίου
2016
Τέλος Κυνηγετικής περιόδου έχουμε αρκετό καιρό να Οργανωθούμε για την επόμενη Περίοδο!
Η κυνηγετική περίοδος 16-17 νομίζω ότι ήταν γενικά καλή από
απόψεως θηραμάτων σε σχέση με τις 2 προηγούμενες περιόδους, διότι σίγουρα οι καιρικές
συνθήκες μας ευνόησαν!
Βέβαια από πιο παλιές περιόδους που και τα οικονομικά μας
ήταν καλύτερα δεν το συζητάω μάλλον θα τις έχουμε για να τις αναπολούμε με νοσταλγία.
Τώρα ο καιρός που υπάρχει έως την επόμενη αρχή του κυνηγίου
ας συντηρήσουμε τον εξοπλισμό μας και να προσπαθήσουμε να γυμναζόμαστε λίγο εμείς
και τα σκυλιά μας, δεν είναι γυμναστική τα τσιπουρακια ε! όχι τώρα να πέσουμε
με τα μούτρα στα τσιπουρακια και τον Σεπτέμβρη μην μπορούμε να πάρουμε τα πόδια
μας!
Πρέπει εν τω μεταξύ να ενοχλούμε τους συλλόγους μας, και τις
ομοσπονδίες μας, να μην ξεχνάνε να οργανώνονται όλο αυτό το κενό διάστημα, ώστε
να είναι σε εγρήγοσει, διότι δεν έχω εμπιστοσύνη στα νέα πολιτικά πράγματα οι πρώτες
ενδείξεις δεν δίνουν αισιοδοξία για το κυνήγι!
Α.Κ. Τέλος Φεβρουαρίου
Όσοι από τους συνάδελφους μπορέσουν
και συμπληρώσουν τα στατιστικά ΑΡΤΕΜΗΣ θα είναι καλό για να μάθουμε ορισμένα στοιχεία
που μας αφορούν πιο εμπεριστατωμένα! http://apopseiskynigonak.blogspot.gr/2015/09/blog-post.html
Τέλος κυνηγίου εποχή φροντίδας εξοπλισμού.
Μετά το τέλος του κυνηγίου αρχίζει μια μελαγχολία αλλά κάτι
βρίσκουμε ώστε να την ξεχάσουμε έτσι και εγώ έχω λίγο το
ψάρεμα λίγο κηπουρικά που αυτά αποτοξινώνουν λίγο το μυαλό
μου από το κυνήγι και όταν έρθει η ώρα του είμαι έτοιμος για
νέες εξορμήσεις με όρεξη .
βρίσκουμε ώστε να την ξεχάσουμε έτσι και εγώ έχω λίγο το
ψάρεμα λίγο κηπουρικά που αυτά αποτοξινώνουν λίγο το μυαλό
μου από το κυνήγι και όταν έρθει η ώρα του είμαι έτοιμος για
νέες εξορμήσεις με όρεξη .
Τώρα είναι η εποχή για μια γενική φροντίδα και λεπτομερειακή
στον εξοπλισμό μας για να είναι έτοιμος με την πρώτη τουφεκιά
όταν αρχίσει πάλι το κυνήγι.
στον εξοπλισμό μας για να είναι έτοιμος με την πρώτη τουφεκιά
όταν αρχίσει πάλι το κυνήγι.
Γράφω παρακάτω εγώ τι κάνω αυτήν την εποχή και ξέρω και
εσείς περίπου ότι κάπως έτσι κάνετε αλλά γράφω για τους πιο
νέους συναδέλφους μήπως τους βοηθήσω.
εσείς περίπου ότι κάπως έτσι κάνετε αλλά γράφω για τους πιο
νέους συναδέλφους μήπως τους βοηθήσω.
Α) Όπλα: Λύνουμε τα ανταλλακτικά του όλα τα καθαρίζουμε
με λεπτομέρεια τα λαδώνουμε τα δένουμε πάλι τα βάζουμε στις
θήκες τους ώστε να είναι απολύτως έτοιμα για την πρώτη τουφεκιά.
με λεπτομέρεια τα λαδώνουμε τα δένουμε πάλι τα βάζουμε στις
θήκες τους ώστε να είναι απολύτως έτοιμα για την πρώτη τουφεκιά.
Β) Ρουχισμός: Πλένουμε καθαρίζουμε σιδερώνουμε και τα
βάζουμε σε σακούλα μεγάλη κλειστή ώστε να μην μπορεί να
μπει σκώρος και τα τρυπήσει ώστε να τα βγάλουμε μόλις
αρχίσει το κυνήγι φρέσκα.
βάζουμε σε σακούλα μεγάλη κλειστή ώστε να μην μπορεί να
μπει σκώρος και τα τρυπήσει ώστε να τα βγάλουμε μόλις
αρχίσει το κυνήγι φρέσκα.
Γ) Υποδήματα :Οι γαλότσες πλένονται τις βάζουμε σε σακούλα
επίσης τα άρβυλα τα βάφουμε με παχύ στρώμα αυτό έχει την
ιδιότητα να διατηρεί το δέρμα σε καλή κατάσταση και αυτά τα
βάζουμε σε σακούλα αν έχουμε τύπου αθλητικά αυτά πρέπει
επίσης τα άρβυλα τα βάφουμε με παχύ στρώμα αυτό έχει την
ιδιότητα να διατηρεί το δέρμα σε καλή κατάσταση και αυτά τα
βάζουμε σε σακούλα αν έχουμε τύπου αθλητικά αυτά πρέπει
να περνούν αέρα στην σακούλα που θα τα βάλουμε μετά
ανανεώνουμε αν χρειάζεται τα κορδόνια και έτσι όλα ΟΚ!
ανανεώνουμε αν χρειάζεται τα κορδόνια και έτσι όλα ΟΚ!
Δ) Αξεσουάρ: Τα φυσίγγια τα ασφαλίσουμε σε μέρος σίγουρο
και αν έχουμε παιδιά πολύ σίγουρο τις φυσιγγιοθήκες και τα
κρεμαστάρια πουλιών αν είναι δερμάτινα κάνουμε ότι και στα
άρβυλα για να κρατήσουν πολλά χρόνια να ελέγξουμε τα
και αν έχουμε παιδιά πολύ σίγουρο τις φυσιγγιοθήκες και τα
κρεμαστάρια πουλιών αν είναι δερμάτινα κάνουμε ότι και στα
άρβυλα για να κρατήσουν πολλά χρόνια να ελέγξουμε τα
περιλαίμια των σκύλων μας τα γάντια τα σκουφιά σε σακούλα
καλά κλειστά για να τα προφυλάξουμε και αυτά από τον σκώρο
τις σφυρικτες τις πυξίδες μας να καθαριστούν να εκλεχθούν και
γενικά ότι έχει ο καθένας να το ετοιμάσει έτσι ώστε με το που
αρχίσει το κυνήγι όλα να είναι στην εντέλεια και μέχρι να έρθει
εκείνη η ώρα δεν θα υπάρχει άγχος.
καλά κλειστά για να τα προφυλάξουμε και αυτά από τον σκώρο
τις σφυρικτες τις πυξίδες μας να καθαριστούν να εκλεχθούν και
γενικά ότι έχει ο καθένας να το ετοιμάσει έτσι ώστε με το που
αρχίσει το κυνήγι όλα να είναι στην εντέλεια και μέχρι να έρθει
εκείνη η ώρα δεν θα υπάρχει άγχος.
Ε) Σκυλιά: Δεν λέω για αυτά διότι είναι αυτονόητο ότι πρέπει
να βγαίνουν για υποτιθέμενο κυνήγι τακτικά για να είναι σε καλή
φυσική κατάσταση με την πρώτη τουφεκιά και έτσι να ρίξουμε
μια μάτια βέβαια στον εξοπλισμό τους αλλά αυτός έτσι και
αλλιώς είναι επίκαιρος για τον παραπάνω λόγω.
να βγαίνουν για υποτιθέμενο κυνήγι τακτικά για να είναι σε καλή
φυσική κατάσταση με την πρώτη τουφεκιά και έτσι να ρίξουμε
μια μάτια βέβαια στον εξοπλισμό τους αλλά αυτός έτσι και
αλλιώς είναι επίκαιρος για τον παραπάνω λόγω.
ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙ
(Α.Κ.)Οι κυνηγότοποι της περιοχής μου
Οι κυνηγότοποι της περιοχής μου (Α.Κ.)Οι κυνηγότοποι της περιοχής μου (Α.Κ.)
Είμαι κυνηγός που γεννήθηκα στην Αθήνα έτσι είπα να μιλήσω για τους κυνηγότοπους που έχουμε εδώ, που παρ όλους τους περιορισμούς που μας έχουν κάνει στην Αττική κάτι έχει μείνει και για εμάς εδώ για να πάμε να κάνουμε τις περιπετειούλες με κάποια μικρά κυνήγια.
Εγώ κυνηγάω αρκετά και συχνά στον τόπο μου και βέβαια αραιά και που πάω σε όλη την Ελλάδα ανάλογα την περίοδο.
Βέβαια δεν αποκαλύπτω τις ονομασίες των κυνηγότοπων για ευνόητους λόγους και νομίζω πολλοί που έχουν κυνηγήσει σε αυτά τα μέρη σίγουρα θα τα γνωρίσουν και θα θυμηθούν στιγμές κυνηγίου καλές η κακές.
Οι φωτογραφίες δείχνουν τα μέρη που πάω και λίγο το φτωχό μου κυνήγι που έχω κάνει με πολύ περπάτημα όμως διότι και αυτό μου αρέσει πολύ και βιντεακι με μένα όλα είναι στην Αττική.
Σε πάρα πολλές περιοχές της Ελλάδας έχω πάει αλλά δεν τις κοινοποιώ ούτε τις αναφέρω διότι νομίζω από δεοντολογικής πλευράς παρόλο ότι πολλές τις ζηλεύω για τα κυνήγια τους, δεν θέλω να τις προβάλω εγώ, αυτό πρέπει να το κάνουν οι συνάδελφοι αυτών των περιοχών και καλά είναι να μην αναφέρουν τις ονομασίες των κυνηγότοπων.
Αν θέλετε κάτι να σχολιάσετε από κάτω από την ανάρτηση πατήστε σαν ανώνυμος η επώνυμος.
Ευχαριστώ Απόψεις Κυνηγών Α.Κ.
![]() |
| Για εμάς τους κυνηγούς ένα βραχάκι για κάθισμα και μια πέτρα για τραπεζάκι είναι ότι πρέπει για να ξαποστάσουμε για ένα καφεδάκι! |


VIDEO
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)






































