Πληροφορίες για πρόσφορες απώλειες και ζητήσει κυνηγόσκυλων στο Α.Κ.


Ζητάω κυνηγετικό Δίκαννο ( Σούπερ Ποζε  Μπαϊκάλ ) παλιό σε τιμή ευκαιρίας κατά προτίμηση αυτόματους εξολκίς.
  6945716108

**************************************************

Πληροφορίες για πρόσφορες απώλειες και ζητήσει κυνηγόσκυλων στο Α.Κ.

Στο μπλοκ μας έχω μια σελίδα με πληροφορίες ενδιαφέρουσες των κυνηγόσκυλων.
Αν κάποιος θέλει κάποια ανακοίνωση για να βοηθήσω συναδελφικά μπορώ να του
Αναρτήσω την ανακοίνωση του και το τηλεφωνώ του αν  μου το γράψει στο
 (e:mail.kyragelidis@yahoo.gr )
και αμέσως θα του την βάλω στο Απόψεις Κυνηγών Α.Κ.
 *****************************

Nikos Kalyvas (6986098293)
10)ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΠΥΡΓΟ ΗΛΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑ ΜHΝΑ ΕΧΑΣΑ ΟΛΑ ΤΑ
ΣΚΥΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΜΜΥΡΑ ΜΗΠΩΣ
ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ
ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ ΝΑ ΞΑΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΩ;
********************************************
 9) Κάνω έκκληση για βοήθεια. Με λένε Αθηνά


 Κάνω έκκληση για βοήθεια. Με λένε Αθηνά και το τηλέφωνό μου είναι 6977993426. Βρήκα αυτό το νεαρό αρσενικό σέτερ στην Περιοχή Φιλή (Άνω Λιόσια) σε αυτήν την κατάσταση την Κυριακή 22/01. Έχει παντού πληγές στο δέρμα του από πιθανή μυκητίαση και πολύ πιθανόν είναι δυστυχώς να έχει και καλαζάρ. Καλός ή πολύ πιθανόν από κάποιους να θεωρηθεί κακό την επόμενη μέρα το πρωί το μετέφερα με δικό μου μέσο μεταφοράς στο ΔΙΚΕΠΑΖ. Έχω αφήσει τα στοιχεία και τα τηλέφωνά μου και θα με ενημερώσουν αύριο πως είναι και ανα πάσα στιγμή μπορώ να πάω να το δω. Όπως πολλοί γνωρίζετε είναι δύσκολο σε περίπτωση που έχει καλαζάρ να του κάνουν εκεί θεραπεία. Πρέπει να βρεθεί τουλάχιστον σπίτι φιλοξενίας. Αναλαμβάνω την μεταφορά του οπουδήποτε και οποτεδήποτε αρκεί να βρεθεί κατάλληλος χώρος, χώρος που εγώ δυστυχώς δεν μπόρεσα να του βρω μόνη μου. Μήπως ξέρετε ή είστε απ'αυτούς που μπορούν?
— στην τοποθεσία ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΕΠΑΖ.
***************************
8)Ο χρήστης
Κυνηγετικός Σύλλογος Αιγάλεω
κοινοποίησεΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ!!!



************************

4)Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ Νίκος Καλυβας με
αριθμό τηλεφώνου 6980195987 ζητά
 ΚΟΥΤΑΒΑΚΙΑ ΗΓ ΣΕΤΕΡ H ΕΠΑΝΙΕΛ H ΠΟΙΝΤΕΡ!

******************************


1)Ζητάω ένα κουταβάκι θηλυκό ΕΠΑΝΙΕΛ ΜΠΡΕΤΟΝ

Ζητάω ένα κουταβάκι θηλυκό γεννημένο χωρίς ουρά
ΕΠΑΝΙΕΛ ΜΠΡΕΤΟΝ κανελί που θα γίνει κάπως έτσι ώστε να
μοιάζει με την σκυλίτσα μου, που πέθανε λόγω ηλικίας.

e:mail * a_k_ellas@hotmail.com

                                     
*************************


2)Έχω για πρόσφορα 2 κουταβάκια γεννημένα 25/9/11 ΕΠΑΝΙΕΛ ένα θηλυκό ένα αρσενικό πληροφορίες στο τηλέφωνο 6978089245 ΧΡΗΣΤΟΣ.
************************* 
3)Ένα αδέσποτο αρσενικό επανιελ καφετί εγκαταλειμμένο η χαμένο γυρίζει αδέσποτο στην περιοχή ΣΑΚΑ Κερατέας όποιος το έχασε ας επικοινωνήσει με το e:mail. του μπλοκ.
************************* 
Πωλουνται 1 ποιντερ 
6)Πωλουνται 1 ποιντερ ασπρομαυρα αρσενικα 4 μιση μηνων εμβολιασμενα αποπαρασιτομενα απο γονεις εξαιρετους μορφολογικα και κυνηγετικα τιμη 200 ευρω τηλ 6945540437



ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΝΕ LINK ΕΔΩ
7)Bρεθηκε σκυλι σετερ στην Ποντοκερασια Κιλκις που φορα κ μπιπερ......οποιος το εχασε να επικοινονισει μαζι μου.

5) Facebook: ΟΜΑΔΑ ΑΝΕΥΡΕΣΕΙΣ ΚΛΕΜΜΕΝΩΝ ΣΚΥΛΩΝ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kala kai ta dyo

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ